今天很忙呢~ 我到now 先打到日記
今天又回校補課
又係唔洗做 吹下水 做下思考題目 咁就幾粒鍾
不過下午要補 生物
其實都係老師係度講升大學 果d同生物無關係o既o野
很悶呢~ >3<
完左又返home逗o下
5點幾又出門口番ymca
教小朋友用電腦教到9點幾
得兩個小朋友 好輕鬆就教完
跟住就同yan + lily 一齊去食野
行左好耐終於去左茶餐廳食
兩男一女就係嬲字 咁兩女一男係咩字呢 係 女男女 ??
好彩天日唔洗補姐 可以逗返一日lu
好眼訓 早逗~