hihi / . \ 各位
今日終於去左換智能id card...本來上星期六去換ga...
話說我老豆受到換id card 果個廣告o的(記得早d預約ar)影響 以為一定要預約先可以去換id card
我換好3出到o黎 話預約左 下星期2(即係今日) 我話比佢聽唔洗預約都去得
佢又話打電話去del 左個預約-3- 剛剛先預約=3= 玩野咩@.@
我叫佢咪delete 個預約 我遲d先去都冇所謂
that why 我今日先換id card ~.~
哈 ~ 今日有好多狂想+.+ 可能太悶o的関係*.*
christy 令聲係人都知
我覺得我識o的人當中佢係最有潛質做歌星
講真ar~ christy 如果化o下妝,換換髮型,包裝一o下
話唔定真係得嫁~
我真係幾睇得起christy可以紅嫁
我又有狂想過做經理人@@
我估都幾好做~
如果可以做埋christy 個經理人都好^_^
今日睇yes 見到2006校花校草選舉
d人都唔係特別令
christy 有機lo~最衰過左提名日期la
唔係一定提名佢~
stephy 都係咁入娛樂圈
christy 有機 lo
我都前景一片光明ar ...... hahaha~( 愈笑愈大聲+奸 )
狂想完畢>3<~
|