"補課" 返到屋企,又要去旺角, 搭車返...好掛住你, e+唔知點好, 唔想到星期五, 星期五恩義兩難全,..手掌手背皆是肉, 1,同好久不見的小學老朋友敘舊,...十年都唔約1次見面的老朋友, 2,同多年冇見,去了外國讀書的朋友出街,...可能是今年最後1次見, 唉!!!!!!!!!!! -o-我應該點好!?!? 1同2,都應該要出席, 兩樣都是很難得的,機會難得, 去這面又唔得;去那裡又不行, !?