|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 2008-01-05 |
分類: 未分類 |
金日出街等牙等牙等
等到黎齋就打比喂喂
金呢!!!!!喂喂and江dd搭錯車啦
咁就叫我地走住先
咁呢!@!!!!!冇啦啦右打比我話唔去
咁我地就去!!!!!牙c話食上面個間啦好好食牙
我就話上面個d紅豆多到仆街呀
咁就上左去啦
玩食野.........一小時......食元啦
咁我都係話走啦
去左(工元)玩 就係咁一日啦
cm牙 邊個唔cm我打到你仆街
|
|
|
你知唔知我係邊個呀http://blog.qooza.hk/yuki520715我日記+我 記唔記得我地玩個個壽x
|
|
|
牙憂<3‵ 於 2008-01-06 01:13 PM 發表:
玩得開心嗎!? 我好想打死你 哈哈XD=] 9竟你知我係乜水!?
|
網主回覆
係唔係(黎知)
牙 Posted at 2008-01-06 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻kai` 於 2008-01-06 03:06 AM 發表:
7頭權`其實我吾撚想留cm俾您" 不過見撚到你甘撚搞笑先留嫁炸` 你果1腳我1定會還返俾您嫁'' 如果我吾留cm既話我驚你打到我仆街牙` 吾該''回覆牙` 吾回既話就死撚緊"
|
網主回覆
點撚樣牙
回撚左啦 Posted at 2008-01-06 09:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|