無人cm搞到我吾想打tim-3-
點解換左blog之後差別咁鬼大嫁-3-''
今日都無咩,就係感笑係感笑-uuuu-''
哈哈哈哈哈哈哈哈.....笑死了..百痴了-口-''
好凍丫-3-大家要小心身體丫-3-
今日i.s堂同某人係感傾計,high-口-
中文朗誦..吾提了..一大埋吾知咩- -
小息就無左-口-''
跟住p.e又無左.要上maths.
呀sir你太衰了啦-3-~'''
lunch吾講~
中文搞到一大輪,結果咩都無做到-口-'''
英文又係感笑係感笑-,-
一天之下就所笑結束了-3-
就感啦-3-
無cm吾打啦~-3-''
閉嘟嘟
|