chris6723 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
心情車站~~冬之回憶...

暱稱: 0000
仲有...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

::留言ar~咩 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我啲FRIEND ::
 

:: 搜索La ::
 
2007 年 8 月 1 日  星期三 晴天
2007-08-01

尋日做到我喊-__-白痴的.成本藍

色英文做過囉唔該.中文RP又

未做.個FILM RP上網抄HP XD.

D英文都睇唔明XD手都斷-_-.||

總算趕得晒.

 

兩份ERS都用我細佬D白痴ERS

低能XD.仲有好多.用都用唔晒

 

頂.點知佢今日都唔好係仔細睇.好

求其囉.小李佢地有好多都無做都

唔理既.西西D RP得30個字都過

骨. 晒鬼氣ORZ..

 

 

 

<P>
<TABLE style="WIDTH: 353px; BORDER-COLLAPSE: collapse; HEIGHT: 43px" borderColor=#ffffff height=43 cellSpacing=0 cellPadding=3 width=353 background="" border=1>
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top colSpan=2>
<P><IMG src="http://i93.photobucket.com/albums/l54/chris6723/.jpg"></P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="50%">
<P>
<TABLE style="BORDER-COLLAPSE: collapse" borderColor=#ffffff cellSpacing=0 cellPadding=3 width="100%" background="" border=1>
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>尋日做到我喊-__-<FONT color=#339933><STRONG>白痴的</STRONG></FONT>.成本藍</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>色英文<FONT color=#cc3333><STRONG>冇</STRONG></FONT>做過囉唔該.中文RP又</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>未做.個FILM RP上網抄HP XD.</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>D英文都睇唔明XD手都斷-_-.||</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>總算趕得晒.</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
</TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>兩份ERS都用我細佬D<FONT color=#339933><STRONG>白痴</STRONG></FONT>ERS</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>好<FONT color=#339933><STRONG>低能</STRONG></FONT>XD.仲有好多.用都用唔晒</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
</TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>頂.點知佢今日都唔好係仔細睇.好</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P><FONT color=#cc3333><STRONG>求其</STRONG></FONT>囉.小李佢地有好多都無做都</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%">
<P>唔理既.西西D RP得30個字都過</P></TD></TR>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%" background="">
<P>骨. <FONT color=#cc3333><STRONG>晒鬼氣</STRONG></FONT>ORZ..</P></TD></TR></TBODY></TABLE></P></TD>
<TD vAlign=top width="50%" background="">
<P>
<TABLE style="BORDER-COLLAPSE: collapse" borderColor=#ffffff cellSpacing=0 cellPadding=3 width="100%" background="" border=1>
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%" background=""><IMG src="http://i93.photobucket.com/albums/l54/chris6723/2222-1.jpg"></TD></TR></TBODY></TABLE></P>
<TABLE style="BORDER-COLLAPSE: collapse" borderColor=#ffffff cellSpacing=0 cellPadding=3 width="100%" background="" border=1>
<TBODY>
<TR>
<TD vAlign=top width="100%" background="">
<P><IMG src="http://i93.photobucket.com/albums/l54/chris6723/1111-1.jpg"></P></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE></P>

刊登時間︰2007-08-01 06:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 7 月 27 日  星期五 晴天
2007-07-27

可愛的..全都沒了!!!一張張

可怕的-_-..尤其係第一行第

4個.好淫賤.心心都變了不快

樂XD.從此我對呢D野改覲..

( 不知是不是XG的陰謀 )

<div onkeypress="" onclick="if(document.getElementById){document.getElementById('name')
.style.display=='none'?document.getElementById('name').style.display='':document.
getElementById('name').style.display='none'}"><a href="javascript:void(0)" target="_self" onfocus="this.blur ()"> <img src="http://http://static.stickam.com/media/image/converted/original/1736/2998/6/5727c225-37af-11dc-af8c-932e28f0ac95.jpg"> </a></div><br>

<div id="name" style="display: none">隱藏內容</div>

刊登時間︰2007-07-27 05:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 22 日  星期五 晴天
2007-06-22

終於KO了EXAM..太漫長.換得來是對成績的恐懼感/口\!!!!!!

♣ 22 6 Fri

今日晏晝出左旺角.去左潮特&朗豪wif Bee , 妹and e.買左好多野

所謂水從瀑布流下,錢由銀包溜出.單單和bee夾份果個袋都用左$200.

又係潮特買左個$30筆合.上次都好想買.

去滿記食左$100.表妹仲食果個咩椰汁燕窩-.-你話幾攪笑/A\下次我死

都唔去滿

一個中狂掃Muji.買左勁多野食-.-好想買果個一百蚊既相薄.下次下次

一定要買埋佢!!(喜)  戰利品*V*: ( 我的腳XD )

e丈請食壽C again.又貴又唔抵食.

累透..施單生日快樂*V*!!!

刊登時間︰2007-06-23 12:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 18 日  星期一 晴天
2007-06-18

向Mrs Jill致敬♣一個像三年級生的筆盒,很喜歡(我係一個小三生)-.-

激鬼死.我聽錯左Miss Lau話我中文七十分.點知係得果六十.你話幾攪

笑.由天堂趺落地獄-VVV-真係想死左去-......-""好想快D考完呀-.-

仲有三日.之後就係到狂DIN XP

好中意上面芝麻街個圖個風格.無無意整左-0-.好正=V=個人認為姐

刊登時間︰2007-06-18 02:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2007 年 6 月 9 日  星期六 晴天
2007-06-09

今期新MONDAY同COSMO GIRL有STEPHY!!!靜係買左新MONDAY.

COSMO唔岩男仔睇-.-但係D相影得好令!!!!!!!!.

新Monday就普普通通.隻眼好怪0口0

睇到D MODEL係水入面攪到好想遊水!/0\

刊登時間︰2007-06-09 02:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »