| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| 我去大陸啦~~~ |
分類: 未分類 |
哎......
天日就去大陸啦~~~~
大家有咩就打比我or SMS啦~~~
88><
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 我反黎啦!!!! |
分類: 未分類 |
哈lo, 我入打blog啦><
琴日去左呀麻度瞓左一晚@@
今早一早同呀麻出左去飲茶
叫左勁多野食= =
最好食ge都係叉燒酥^^
食到1點幾走佬
去左美心買蛋糕><
成個下午唔係打機就係做功課@@
6點中出街
去佐敦同parents食野
跟住番黎打BLOG><
好啦
今日打到呢度啦
88啦∼∼∼∼ |
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
非常無聊的一天∼∼∼  |
分類: 未分類 |
今日勁無聊∼∼
一早老豆就同我check d暑期作業= =
12點幾就同老豆老母出街= =
出到4點半番屋企= =
番到屋企打CS= =
打到7點幾
食野
哎....
今日果個琪琪又唔知去q左邊度∼∼∼
又冇on MSN
又冇打blog= =
好悶呀!!!∼!∼!∼!∼
係咁先
88∼∼∼ |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
劍擊日∼∼∼終於都係比賽中贏左人地啦!∼!∼  |
分類: 未分類 |
今日我勁happy呀><∼∼∼
我今日劍擊比賽贏左人地呀∼∼∼∼∼
大家都會以為我係贏左個男仔丫∼∼
如果你地係咁諗你地就錯啦∼∼∼
我係贏左個〔女〕仔呀!!!!
你地睇到呢度都會以為我係男〔哈〕女架啦∼∼∼
hehe><∼∼∼
今日好悶呀><
自己果部電腦down左...
又玩唔到webcam啦....
好啦...
今日就打到呢度啦...
88... |
|