今日要出show ar~ 下午係禮堂準備ge時候見到蘇永康同方力生haha~~! 好想影相添都係算啦~~ 不過就有人失望啦~~ 就係飛龍啦~~ (原來方力生同我差吾多高炸) haha~~!
唉仲以為今晚有節目添~~ 算啦~ 都係溫習~邊度都吾出好d~~ 好多測驗ar~~!