悶得很呢,,,
全家反晒大陸,,,
都吾知系好事定系壞事,,,
佢地班友都好野喇,,,
走之前仲留底晒啲家務俾我做囉,,,
尋晚做到我死死下,,,
但系佢地反在大陸,,,甘咪冇人管囉,,,
可惜的是,,,佢成日打番黎,,,睇下我有冇偷走出去反,,,
只好留在家中發癲,,,

決定系我真系再忍受吾到既情況下,,,
一定會講出黎,,,吾再自己收埋收埋,,,
自己一個去承擔晒啲吾開心囉,,,
因為我知道,,,
我冇在你死吾去,,,
但系你冇在我,,,
我睇你去邊到搵人俾錢你洗,,,
吾該你吾好當我系自動櫃員機,,,
我吾知一開始我系咪諗多在,,,
你只系睇在我會俾錢你去反先至咩囉,,,
甘當然我真系希望只系諗多在喇,,,
我知我要信你,,,
不過我吾系吾信你對我做既一齊,,,
系因為你本身系個種中2反既人,,,
我擔心姐,,,
諗起我覺得好怪囉,,,
我地本身都吾系好熟,,,
同你真系好FD既日子只系得一個禮拜...
點解依家會...
人地問,,,你住邊,,,我吾知,,,
你幾時生日,,,我都吾知,,,
有啲人同我講,,,話我對你既野,,,
一貫不知,,,點解會,,,
依家我咩都吾知,,,
只知,,,我要努力去了解你既一齊,,,
卡...
|