今天 , 我和 Isaac 去元朗打羽毛球 , 哇!超攰呀 ! 之後重要直落打籃球 , 我e加真係好想開冷氣 , 拿住罐汽水 , 但係太懶個冷氣機制好遠唔想開 , 廚房重遠 ! 唉.....電視又無野真係慘呀!