媽呀!快要哭了~`
尋日,我send咗封e-mail被我3年前的班主住>>
陳志芳老師~
我...我非常非常非常非常掛念她!!!!
今日,我收到封e-mail~~
睇完後..........
我不禁流下淚來[嗚....嗚.......嗚]
內容令我好感動><`
謝謝你!!!
"沒此•難忘"
無聊的一天&考試倒數33日 -3- 番學好悶呀!日日都係o甘= =" 上堂只在發[白日夢]~`
每天期待等放學>>這是我的生活@.@
開始厭倦讀書嗎?
一天.一天又過去.... 只想問一問,為甚麼我要上學去??
今日係第一日......新開張!百痴~`
最討厭寫第一天.都吾知寫咩!!
今天不用上學~!
完 ~......請原諒我這麼百痴~`