我很好
雪雪很好~
各位BB都很好~
時間真係過得好快~~ 話咁快呢日就過左...(哈~ 今早~練琴~ 下午~我有點怕~但那官好像不錯~~希望及格~(多謝各位祝福~~
番學校,好彩班房未鎖~~拿回來了^^~~ 幫手整BOARD,竟然整到差不多7點多~
去大家樂跟媽媽,妹妹eat晚飯~~^^ 很開心~~~
http://www.xanga.com/Sugar2rune
去我XG好過啦^^