| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
Shopping ar~  |
分類: ﹏生活日誌+" |
今日同咗粒粒行街ar~
我地去尖沙咀.....
行完一個啇場之後/////
去咗我媽咪公司樓下行街(P.S.....海港城)
陪粒粒買咗對鞋....
就入咗間書店睇書....
夜晚....
去咗Neway唱K
唱咗好多歌ar~好開心
唱到凌晨兩點幾..
唔知幾時再去呢?????
|
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
Friendly Match  |
分類: ﹏生活日誌+" |
放咗學之後,,,,,
我同粒粒去睇我地班同
2Ege籃球比賽ar~
可以話係超級刺激tim....
最後呢......係輸咗
不過...大家好有體育精神
跟住就好開心去咗食tea
雖然我冇去(趕住去尖沙咀ar~).......不過睇得出
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
感到很開心ge一日~~  |
分類: ﹏生活日誌+" |
今日係好開心ge一日ar~~
我真係feel到有好多朋友,,,,,
上設計堂果陣時....有個傻粒...haha
我地有個比賽..用2張紙摺D野
去盛托愈多螺絲就嬴.....
點知~~有個傻粒話以前睇過唔知乜電視
跟住... 以為有方法
點知就將人地個方法調轉咗....
所以....衰咗luuuuuu!!!
eg.....(扮紙皮)
原本:紙+波浪+紙
改良:波浪+紙+波浪
放學......
熙....請我&粒粒飲野
超搞笑...........
內容唔講....有野整^^
有機會先la~
|
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
報喜呀!!報喜呀!!  |
分類: ~最想分享ge~ |
Hahahahaha~報喜呀!!報喜呀!!
真係好開心啊!!累積人氣終於超過'100' la~
越泥越多人睇.......
希望我ge fd....路人甲等等.....
duck閒就入泥留個cm la,,,,,,
祝各位人氣爆升.hehe |
粒粒好番la~  |
分類: ﹏生活日誌+" |
今日粒粒開心番la,,,,,,,
佢話唔會再同佢鬧交果D人嘈落去.....冷靜番lu~~
我都唔洗再擔心loo....
好搞笑呀!!!!!中史堂果時,,,,,,
毛lala我同粒粒櫃桶D野一齊唔小心推跌曬....
搞都要俊&Lee Sze幫我地執...haha
座位係咁:
xx xx 俊 Lee sze xx xx
xx xx 我 粒粒 xx xx
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|