今日放假
難得地放假
點知被阿kong[ choir老師 ]
召左番去-3-
[ 點解哩排成日番去學校???-0-]
狂練...
系咁練
練到吐血!!!!-3-
狂飲水-_____-
之後去左食飯xd
去吉野家(:
金厚呷!!! [ 台語@真好吃xd]
系咁落雨-v-
qz成鬼日upgrade-3-
等得我幾辛苦呀-0-
琴日學校open日
被人召番去幫手
守樓梯
系到企企企企
又企企企企
再企-3-
好攰
又要成日[ 微笑 ]
面部肌肉抽搐-__________......(閱讀全文)
今日系咩日子-3-
[除左系fi fi &甘金b-day]
刀吾知搞咩
勁衰囉
如果吾系reeve仔
我地有一半的黑板架-3-
堂堂刀死曬
一系就勁嘈-0-
哩幾日high左xdddd
之後勁hea
各位,我煮左飯系屋企等你呀xddd......(閱讀全文)
hapi hapi b-day t0 carina
xdddddd
成班勁kai地畫黑板xd
得番一半刀冇俾老師用
今日太似fri
個個勁玩
太high了
- - - - - - - - -
2a buddy (!)
豬你9族,豬手,豬腳趾xddd
- - - - - - - - ......(閱讀全文)
今日長跑
又話行
點知個個去左跑-3-
好攰~~~腳板底好痛-_______-
跑到個117
吾算差,幾好=]]
影班相
好驚影到勁樣衰-0-
會遺憾一生!!!!!xdddd
is堂
放生草......(閱讀全文)