|
25/6
今日12:30起左身;
系到睇哈利波特`
睇睇下好悶;
吾睇了
西灣河學野.
3:15-4:45` >3
放左之後同牙儀1齊系skw行返去 ;)
見到牙諾囉;;吹脹!*
佢企系7仔出面睇雜誌`
我行過去推佢;
之後扮系d路人.
佢認吾出我地
牙儀系到系甘笑 *0*
到我地過馬路望過去既時候.
佢先知;仲向住我地舉中指
聽日頂風
還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛
如有天櫻花再開 期望可跟你示愛
26/6
琴日本來約左牙新6:00嫁;
點知我今日起身好眼訓.
所以冇起到 =) 對吾住;大佬.
今日返頂風.
oh yoyoyo.
只差1點點遲到.
冇d時間觀念.
今堂佢地系甘搞難gag.
作詩囉;;;;吹到..
笑死我拉. 最尾系到玩IQ題.
問你地牙 -w-
有嘜野系睇起黎1樣;但系食落去吾1樣呢? :)
cm 答拉 <33.
放左之後同翠怡.倩欣買野食.
搭82去左翠怡屋企借次所.
順便再hea下.
佢個妹妹 extremely funny ;)
仲拎隻鼠鼠出來嚇q我.
系甘叫我同佢地玩.
我梗冇拉 ;) 吹到佢同妹妹高過我囉.
~~~~~~~~~~~佢好cute ~~~~~~~~~
2:30先返屋企
佢仲送左我出去tim ;D
吾該牙 !!*
|