"×[牙傻... 日記
日記開張喇>v<
christy152
暱稱: ×[[敏b...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日同曾嫻去街街呢>...
我右番黎喇-v-
今日都幾開針>v<
妖!!!
番學lu*,,
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2006 年 8 月 25 日  星期五   落雪


巧sorsor喔,, 鬱悶 分類: 未分類

唔巧意思呀大家,,個電腦HAND到就快爆喇...琴日我有打架,,不過一HAND∼打得咁辛苦GA野就冇哂喇>3<”嬲到頂點就冇再打喇...連ICQ同MSN都傻埋,,真係嬲屎我喇!!呢幾日冇打真係有D唔巧意思喔,,不過你dee真係唔應該*∼∼得個睇字ga...呵”巧喇,,唔打lu...一陣右HAND咪屎得,,天日見啦∼BYEBYE,,






訪客留言 (返回 christy152 的日誌)


CHU 於 2006-08-28 11:14 PM 發表:
55..電腦hand機..我會好嬲嫁''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嬲到爆爆呢...
多d上黎啦^^
我會日日打架喇∼
Posted at 2006-09-10 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YING瑩 於 2006-08-25 10:47 PM 發表:
HIHI**
點可以SOR呢!!!!!!
我第一次黎!!!!HA""
唔好咁嬲??''
要唔要定驚茶呢!!!!講笑..呵呵
88BI!!!BI!!
下次再見啦!!^^''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嬲爆啦!!
呵,,
得閒上吓黎唷...
>v<
Posted at 2006-09-02 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]