啱啱同細牙去左吉島,,到左知後我dee就去華都睇戲*本身諗住睇死亡筆記架...因為有令仔仔∼但係諗吓諗吓就睇左魔蟲口入,,不過...呢個係一個錯誤ga選擇,,我dee遲左10令分鐘...但係都以經好恐怖喇!!哇* d蟲超嘔呀!!睇到中間巧巧巧驚喔*我諗住叫細牙走啦,,佢話唔好啵...冇計啦,,咪睇lo∼睇完知後佢話想番吉島閒啵∼我話唔去lu∼因為我要去牙媽工c到,,一路閒佢一路叫我去,,我都係冇去到,,he∼ sorsor呀吓...去到牙媽到...佢就同我去睇333喇...d33都ok∼不過都冇咩睇啱,,買左2套咋,,下次去第2到睇先得∼更住閒過我平時最中意ga小食檔ga時候*牙媽問我做咩今次唔買野食,,我同佢講...我諗番起頭先出戲就唔想食lu,, 比佢笑我天...呵*
|