嗨嗨 .. 我又打啦 ..
今日考試嚕 ! 考中文 ..
都冇乜既 .. 我吾知點解 .. 考試仲可以上網睇片 ..
吾溫書 .. 怪吾得知考試廢成咁 ...
依加冇補習啦 .. 吾知會吾會仲差過以前 '' @@
希望吾會啦 .. 今日又落雨啦 ^;)
吾想佢落雨囉 .. 又要拎姐 =,=
唉 .. 有個人好靚仔 .. 但我吾講 .. 呵呵 -,-
好無聊 .. 吾講啦 .. 我睇片啦 .. 掰掰 !!