|
|
|
2009-11-20 |
|
╳×*甜蜜★!
有一個男仔係全班面前..
同一個女仔講;「我愛你..」
全班呆左幾秒*0*
個女仔話好凍..
個男仔就抱住個女仔...
好似犯左校規=3=
☆★☆★☆*|*|
冬天吃雪糕滴滋味,沒有可能忘記*
冬天受傷滴感覺,刻骨銘心*
已不在乎手是否冰冷*
▍▆*沒有人願意去緊握沒有溫度滴手*
♀×♀*♀×♀
今個星期..
放學,有2個男仔問米米拎電話..
去左屯門,迷路了=3=
見到令仔XD不過都係元朗多D-3-
╳×*♂→↑★☆
米米on msn...唔好即刻add喔..
一on msn就會有10幾個人add米米T.T
搞到msn自動登出T.T
今個月唔知發生咩事*0*?
一日有2個人+米米MSN=3=
個MSN就快唔用得T.T
|
|
❤ 發表時間:2009-11-20 09:02 PM ❤
☆莪已呸再傻X▌﹏*
★;懂得哭﹏*↘
★;懂得痛﹏*↓
X×_◆◇是你教莪滴→*
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 123 | »
|