今日都知做咩=.=
明明話同羅凱恩,周潔儀,我,賴嘉敏同陳旭祥去行街姐=.=
唔好話我話,羅凱恩,我同周潔儀都唔知陳旭祥會叫范仲行同鄒越強黎。
佢地又話請食野=.=又唔請
好彩自己有錢錢買左杯雪糕姐^^
之後行街.........行完and then就搭車走啦~
katie話想訓...就係咁訓左幾分鐘!!!
之後佢自己搭車番佢home.......我同jessica就去左龍翔行下咁la
行完又去番黃大仙中心.....and then食M記食完.....就番左屋企喇~~~