|
又打番Bl0G`  |
分類: 未分類 |
好耐冇打bl0g`_la;
5知今次可以堅持幾耐呢.. @_@'
今日一番到學校就要調位(盼望已久...=)
好彩5洗同婆乸坐咋..;
不過要同super man坐=.='''''
過左幾堂之後就同2婷同娟姐講要調位..
So~e+同2婷坐~haha''
同左2婷坐之後'我地就一齊鬧9福娃(貝貝)0.0'
叫極佢都5交作文-.-
哥篇野佢都5知拖左幾耐!!
由暑假到e+...唉
佢5交又累到我地俾娟姐鬧T^T'
到下晝...
上完下晝所有堂之後仲要留係學校睇舞蹈表演-.-'
仲要睇足2個鐘...期間娟姐竟然又係到調位;
ah Sa差少少坐左係我前面lo
好彩之後又調走左kaka'
e+係傻鴨同孫`耀威坐係我前面
不過wawa就慘la..
ah Sa調左係佢隔離...'
wawa5洗驚ga~我會幫你祈禱
願天主保祐你
c0mm2nT`
|
|
 :2009-11-26 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|