.
X'mas=)


又打番Bl0G` 無奈

分類: 未分類

好耐冇打bl0g`_la;

5知今次可以堅持幾耐呢.. @_@'

今日一番到學校就要調位(盼望已久...=)

好彩5洗同婆乸坐咋..;

不過要同super man坐=.='''''

過左幾堂之後就同2婷同娟姐講要調位..

So~e+同2婷坐~haha''

同左2婷坐之後'我地就一齊鬧9福娃(貝貝)0.0'

叫極佢都5交作文-.-

哥篇野佢都5知拖左幾耐!!

由暑假到e+...唉

佢5交又累到我地俾娟姐鬧T^T'

到下晝...

上完下晝所有堂之後仲要留係學校睇舞蹈表演-.-'

仲要睇足2個鐘...期間娟姐竟然又係到調位;

ah Sa差少少坐左係我前面lo

好彩之後又調走左kaka'

e+係傻鴨同孫`耀威坐係我前面

不過wawa就慘la..

ah Sa調左係佢隔離...'

wawa5洗驚ga~我會幫你祈禱

願天主保祐你

c0mm2nT`

  按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片:2009-11-26 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



christy5202
暱稱: c_TenG =)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2009-12-03
我家來了一隻狗仔~kak...
09/11/27
又打番Bl0G`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 1669