*-||! 獨自哭泣=
哭泣,,可以打全部傷心埋沒嗎??
christyLLove
暱稱: *-||! 獨自哭泣=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-15
2007-09-22
回憶?
2007-08-27
2007-08-12
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 1756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


可怕呢!! 開心 分類: 未分類

  今日下午打完之前d野,,等我今日打番今日d野先><,,(因為我今日夜晚有出)

   本來我今日諗住唔出架lu..跟住呀楊打比我,,個時6點幾,,我唔係幾想出,,咪話

唔出lo,,,不過7點幾個時,,曉雯打比我,,講到好勁咁,,又話咩呀楊話冇左我唔得,,

要死,,我信佢先奇呀><但係我最後都有出到去,,出到去,,有呀monkey,,我,,曉

雯,,呀山,,榮,,呀楊,,仲有呀來啦,,肥俊啦,,好多人呀!!咁佢地話去天台,,我咪去lo

去左之後,,唔知y唔係好想講野,,我咪係到呆企lo,,monkey玩我都冇理佢><,,

跟住佢地話去(sea)旁個到坐,,我又冇野做,,又呆呆咁同佢一齊去lu,,去到,,

一開始我只係呆呆咁坐左係到,,不過呀monkey坐埋來,,佢同我傾計咪又同佢

傾番lo,,傾傾下,,佢突然咬我,,好痛呀,,仲咬左3次tim,,不過都幾開心><

  你跟我的愛,,天天不同



2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


情,,你真的愛我? 不安 分類: 未分類

  因為呢幾日都上唔到呢到,,都好多日冇打日誌啦,,咁呢兩日都冇出街,,so,,我

今日諗住打番前日個d野><..

  個日我都係好平相咁番左學,,佢地班人話我好像有d唔係幾開心,,但係個一刻我

自問我都冇咩唔開心,,又冇諗monkey d野,,都唔明yy佢地話我唔開心咁,,不過

都唔洗理佢架啦,,佢地都傻傻地..但係諗番,,到左e架,,我只係仲有一個星期同佢

地玩,,真係有小小唔捨得架,,><

    咁我番左屋企個時,,曉雯打比我,叫我出去,,咁我呢幾日都冇出到去,,咁出左去,,

出到去之後,,悶到我死,,去坐,,咁我地就去左五人,,,坐左好耐,,本來好悶架..不過

mei mei話玩數字ball,,咁我就咁出人叫左出去啦,,個時文(hon),,呀錢呀,,個d都係到,,

但係只係得呀文(hon)出左來玩,,佢地玩針對,,針對我同呀楊><,,交到最後我,呀楊

,,仲有呀來比人xx!!!跟住之後見到曉文哭,,我都唔知咩事,,不過最後都知左佢係因為

呀chan,,我心諗,,如果你未放得低呀chan,,,做咩要去接受呀山呢??

     到左夜晚,,我地上左天台,,本來都係好悶架,,個時個兩條mo咀都有離,,都好好笑架,,

個個死人呀錢,,(單)煙頭..本來佢係(單)呀mei,,但係佢唔小心單中左我--有個好細好細

的水泡,,好痛tim呢,,不過都冇咩野,,,跟住唔知y有人話玩x實雨大x>>(唔明唔打緊),,

但係就變左玩kiss,,我比人屈左鍚呀文hon==同埋呀山鳴鳴!!本來呀monkey都布去天

台,,但係最後走左,,,佢個日係唔理我架lo,,9點幾就走左lu,,

   你說過愛我,,現在呢??



2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


放下了的愛,還我回望嗎? 愉快 分類: 未分類

  今日真係叫我畢生難忘=3=,,

   今日我7點幾8點番學中的時候,,我呀媽打比我,,叫我今日早d出街,,

有個xx人來我屋企,,個一刻的我一定開心到死啦,,咁我就回左學校,,又係

同我左面個兩個mok咀玩lo!!有一個係咁望住我笑,,得閒又同我傾計,,唔通

真係比個d烏鴉口講中左,,佢真係有小小中意我??跟住,,今日係量的生日,,我

地講好左一齊同佢去bbq架嗎,,咁我地係到等等等,,,等左勁耐..

   去完buy野之後.,,我地分開左4,5架車上去==,,去左之後,,一開頭真係幾

悶,,消完之後,,我冇野做,,又唔想行去曉雯佢地個到,,咁就諗住去第二到坐,,

跟住見到馬嬲係個到,,就諗住:唉,,唔想左住佢,,但係係我想走個時..,,佢叫住我,,

叫我坐低,,咁我又冇野做,,咪同坐下lo,,跟住佢地想訓,訓左係我個到,,我地係到傾

計,,坐坐下,,因為好多人來,,佢話去d黑d的地方,,咁我就去左,,佢一路訓,,本來諗住訓,,

但係始終佢都係話唔夠黑,,佢去左一個好遠好遠的地方,,本來都係傾傾下,,但係,,突然

係到攬住我,,我完全唔知要比d咩x應佢,,我只係呆左,,

    接住的事,,先係好好笑,,係我一生中的第一次,,係我地諗住走的時候,,(司儀)做呀大,,

做呀頭,,跟住行錯路,,比d呀 sir見到,,問我地去邊,,跟住佢叫我地上警車,,去恆安,,

d呀sir勁變態喎:係到講操口!!

    為何你要在我想放棄你時,,先比機會我,,



2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


想不到,摸不到 驚訝 分類: 未分類

  今日,,我又好像平時咁回到學校,,跟住又係同番個兩個男仔玩,,同埋個d女仔玩,,

我好像未講過y我會識個兩個兩仔tim,,昨天,,佢地兩個突然問我野,,問完之後就同

我玩,,同我傾計呀個d,,有一個都ok架,,跟住玩玩下,,我個d女仔fd話佢想溝我,,佢都傻

的,,番學第4日佢就想溝我??!!咁我咪同佢講話,,你都傻的,,唔好玩la..,,佢話個男仔狂

咁望住我笑,,我心諗:有咩,,我完全見唔到,,咁佢地話有咪有lo..

     跟住,,今日我本來要番馬鞍山立番d野同埋去交番好d野,,咁我就諗住本來就去完馬

鞍山就回家先,,一震先再出過架嗎,,但係我係圖中見到呀楊佢地,,咁就冇回家喇!!咁跟

住佢地話去x車場,,咁我咪一齊去lo..去左冇幾耐,,我叫呀楊同我一齊去新講x交番好部

電話,,去到之後,我比左部電話佢,,佢話係電的問題,,我岩岩新架喎,,你同我講電的問題,,

我o左咀lo,,跟住我地就去左5人場,,仲見到高x,,呀山tim,,跟住呀山突然同我地講佢真係中

意左張曉雯,,但係個時佢又知我地極唔中意佢,,咁佢就叫我地唔好咁,,個時,,我地一把火

仲張佢個d衰野講曬出來30樣都有,,個時我feel到呀山好hurt,,本來蒸蒸仲要講,,但係我都

金住佢,,叫佢唔好再講,,如果唔係,,呀山哭都得,,我真係估唔到呀山會真係中意左個個姣婆,,

但係我相信佢地一次的<情>最兔只可以1個星期lo,,



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


放棄了全部,等同失去全部 愉快 分類: 未分類

   今日晨早就回左中學,,上個個咩咩英文班,,因為我係個到冇fd>3<,,

so,,悶到我屎x開花!!之不過個到d miss勁好人(我個班),,勁溫柔,,

不過我就唔知係唔係好像呀山講咁樣,,只係得個樣!!個個miss,,講英

文個時,,係咁望住我,,交到我訓極都訓唔到,,但係我又見到d野,,係我個

班唔只我一個壞,,仲有一個女仔仲叻過我,,佢上課係唔理個老師,,個一刻

我o左咀!!

   跟住今日本來講好左7:30去swimming,,,但係因為個死姣婆,,佢地諗住

話咩8:30先去,,,個時,,我同呀楊勁想打佢,,不過好采,,佢地未完全失去理

性,,8點鍾就同我地一齊去,,,但係,,我去到,,佢d  pk話我未夠12..交到我

詞左去,,個時好采有個女人help我,,如果唔係的話,,我冇得入架啦,,係到

同個女人講thank you先^^,,跟住入到去,,個班男仔都唔知係唔係明玩野,,

個個都唔玩,,係都要玩我,,交到我比人掉左落水7次,,就來死架啦,,不過

,,跟住,,佢地去左7仔食野,,食完,,佢地仲去左新港x坐tim,,

今日真係好開心呢!!