| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
可怕呢!!  |
分類: 未分類 |
今日下午打完之前d野,,等我今日打番今日d野先><,,(因為我今日夜晚有出)
本來我今日諗住唔出架lu..跟住呀楊打比我,,個時6點幾,,我唔係幾想出,,咪話
唔出lo,,,不過7點幾個時,,曉雯打比我,,講到好勁咁,,又話咩呀楊話冇左我唔得,,
要死,,我信佢先奇呀><但係我最後都有出到去,,出到去,,有呀monkey,,我,,曉
雯,,呀山,,榮,,呀楊,,仲有呀來啦,,肥俊啦,,好多人呀!!咁佢地話去天台,,我咪去lo
去左之後,,唔知y唔係好想講野,,我咪係到呆企lo,,monkey玩我都冇理佢><,,
跟住佢地話去(sea)旁個到坐,,我又冇野做,,又呆呆咁同佢一齊去lu,,去到,,
一開始我只係呆呆咁坐左係到,,不過呀monkey坐埋來,,佢同我傾計咪又同佢
傾番lo,,傾傾下,,佢突然咬我,,好痛呀,,仲咬左3次tim,,不過都幾開心><
你跟我的愛,,天天不同
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
情,,你真的愛我?  |
分類: 未分類 |
因為呢幾日都上唔到呢到,,都好多日冇打日誌啦,,咁呢兩日都冇出街,,so,,我
今日諗住打番前日個d野><..
個日我都係好平相咁番左學,,佢地班人話我好像有d唔係幾開心,,但係個一刻我
自問我都冇咩唔開心,,又冇諗monkey d野,,都唔明yy佢地話我唔開心咁,,不過
都唔洗理佢架啦,,佢地都傻傻地..但係諗番,,到左e架,,我只係仲有一個星期同佢
地玩,,真係有小小唔捨得架,,><
咁我番左屋企個時,,曉雯打比我,叫我出去,,咁我呢幾日都冇出到去,,咁出左去,,
出到去之後,,悶到我死,,去坐,,咁我地就去左五人,,,坐左好耐,,本來好悶架..不過
mei mei話玩數字ball,,咁我就咁出人叫左出去啦,,個時文(hon),,呀錢呀,,個d都係到,,
但係只係得呀文(hon)出左來玩,,佢地玩針對,,針對我同呀楊><,,交到最後我,呀楊
,,仲有呀來比人xx!!!跟住之後見到曉文哭,,我都唔知咩事,,不過最後都知左佢係因為
呀chan,,我心諗,,如果你未放得低呀chan,,,做咩要去接受呀山呢??
到左夜晚,,我地上左天台,,本來都係好悶架,,個時個兩條mo咀都有離,,都好好笑架,,
個個死人呀錢,,(單)煙頭..本來佢係(單)呀mei,,但係佢唔小心單中左我--有個好細好細
的水泡,,好痛tim呢,,不過都冇咩野,,,跟住唔知y有人話玩x實雨大x>>(唔明唔打緊),,
但係就變左玩kiss,,我比人屈左鍚呀文hon==同埋呀山鳴鳴!!本來呀monkey都布去天
台,,但係最後走左,,,佢個日係唔理我架lo,,9點幾就走左lu,,
你說過愛我,,現在呢?? |
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
放下了的愛,還我回望嗎?  |
分類: 未分類 |
今日真係叫我畢生難忘=3=,,
今日我7點幾8點番學中的時候,,我呀媽打比我,,叫我今日早d出街,,
有個xx人來我屋企,,個一刻的我一定開心到死啦,,咁我就回左學校,,又係
同我左面個兩個mok咀玩lo!!有一個係咁望住我笑,,得閒又同我傾計,,唔通
真係比個d烏鴉口講中左,,佢真係有小小中意我??跟住,,今日係量的生日,,我
地講好左一齊同佢去bbq架嗎,,咁我地係到等等等,,,等左勁耐..
去完buy野之後.,,我地分開左4,5架車上去==,,去左之後,,一開頭真係幾
悶,,消完之後,,我冇野做,,又唔想行去曉雯佢地個到,,咁就諗住去第二到坐,,
跟住見到馬嬲係個到,,就諗住:唉,,唔想左住佢,,但係係我想走個時..,,佢叫住我,,
叫我坐低,,咁我又冇野做,,咪同坐下lo,,跟住佢地想訓,訓左係我個到,,我地係到傾
計,,坐坐下,,因為好多人來,,佢話去d黑d的地方,,咁我就去左,,佢一路訓,,本來諗住訓,,
但係始終佢都係話唔夠黑,,佢去左一個好遠好遠的地方,,本來都係傾傾下,,但係,,突然
係到攬住我,,我完全唔知要比d咩x應佢,,我只係呆左,,
接住的事,,先係好好笑,,係我一生中的第一次,,係我地諗住走的時候,,(司儀)做呀大,,
做呀頭,,跟住行錯路,,比d呀 sir見到,,問我地去邊,,跟住佢叫我地上警車,,去恆安,,
d呀sir勁變態喎:係到講操口!!
為何你要在我想放棄你時,,先比機會我,, |
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
想不到,摸不到  |
分類: 未分類 |
今日,,我又好像平時咁回到學校,,跟住又係同番個兩個男仔玩,,同埋個d女仔玩,,
我好像未講過y我會識個兩個兩仔tim,,昨天,,佢地兩個突然問我野,,問完之後就同
我玩,,同我傾計呀個d,,有一個都ok架,,跟住玩玩下,,我個d女仔fd話佢想溝我,,佢都傻
的,,番學第4日佢就想溝我??!!咁我咪同佢講話,,你都傻的,,唔好玩la..,,佢話個男仔狂
咁望住我笑,,我心諗:有咩,,我完全見唔到,,咁佢地話有咪有lo..
跟住,,今日我本來要番馬鞍山立番d野同埋去交番好d野,,咁我就諗住本來就去完馬
鞍山就回家先,,一震先再出過架嗎,,但係我係圖中見到呀楊佢地,,咁就冇回家喇!!咁跟
住佢地話去x車場,,咁我咪一齊去lo..去左冇幾耐,,我叫呀楊同我一齊去新講x交番好部
電話,,去到之後,我比左部電話佢,,佢話係電的問題,,我岩岩新架喎,,你同我講電的問題,,
我o左咀lo,,跟住我地就去左5人場,,仲見到高x,,呀山tim,,跟住呀山突然同我地講佢真係中
意左張曉雯,,但係個時佢又知我地極唔中意佢,,咁佢就叫我地唔好咁,,個時,,我地一把火
仲張佢個d衰野講曬出來30樣都有,,個時我feel到呀山好hurt,,本來蒸蒸仲要講,,但係我都
金住佢,,叫佢唔好再講,,如果唔係,,呀山哭都得,,我真係估唔到呀山會真係中意左個個姣婆,,
但係我相信佢地一次的<情>最兔只可以1個星期lo,, |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
放棄了全部,等同失去全部  |
分類: 未分類 |
今日晨早就回左中學,,上個個咩咩英文班,,因為我係個到冇fd>3<,,
so,,悶到我屎x開花!!之不過個到d miss勁好人(我個班),,勁溫柔,,
不過我就唔知係唔係好像呀山講咁樣,,只係得個樣!!個個miss,,講英
文個時,,係咁望住我,,交到我訓極都訓唔到,,但係我又見到d野,,係我個
班唔只我一個壞,,仲有一個女仔仲叻過我,,佢上課係唔理個老師,,個一刻
我o左咀!!
跟住今日本來講好左7:30去swimming,,,但係因為個死姣婆,,佢地諗住
話咩8:30先去,,,個時,,我同呀楊勁想打佢,,不過好采,,佢地未完全失去理
性,,8點鍾就同我地一齊去,,,但係,,我去到,,佢d pk話我未夠12..交到我
詞左去,,個時好采有個女人help我,,如果唔係的話,,我冇得入架啦,,係到
同個女人講thank you先^^,,跟住入到去,,個班男仔都唔知係唔係明玩野,,
個個都唔玩,,係都要玩我,,交到我比人掉左落水7次,,就來死架啦,,不過
,,跟住,,佢地去左7仔食野,,食完,,佢地仲去左新港x坐tim,,
今日真係好開心呢!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|