| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-08-01 2010 年 8 月 1 日 星期日 |
分類: 未分類 |
im back(!)
西蘭花既生活完左lu~
幸好hm stay幽默+玩得`
畫野收埋野放蛇>v<
不過有時d人太細胃..吾飽..
特別系餐餐午餐3文治...
學校d人超熱情;主動過hk個d
嫁校車好似哈利波特個d咁xD
跟佢地上堂好玩過普通英文..
不過有時笑點吾同好無奈-,-
最好玩系浸溫泉同渣車車
停車地方見到個pretty woman
又拉筋又做樹上壓...笑到俾姑頭話我地歧視人無禮貌@@''
個晚同人一齊沖涼x))))`
禧同chin過黎一齊訓 //無俾人發現`超勁!!
farewell個日我同甘因為個speech而成名` 超gag的><
帶去既錢用晒
差0.2 kg 過重@@
機場到d人見到陳冠hei..可惜我見吾到..
最後我同甘禧帶住太陽鏡鏡出境>3< 超lo
旅程就咁完左~
nz~~ i miss u ~~
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|