琴晚1路同嵐嵐+勝勝傾電電1路做功課!!
我做左2樣功課喇..乖唔乖呢,,卡2*
琴晚2點半訓左...今朝1點起身個天黑黑地,,
跟住MSN+ICQ,,聽歌..D陰長左喇...
吉到我勁辛苦,,但係後面紮埋又得果幾條毛..
迫我夾返夾-_______________________-''
玩D頭髮玩左成粒鐘..係屋企超無聊..悶到嘔泡囉!!
聽日就31號喇..原本應該開心先係,,
但係我唔知邊位係西班牙返左黎,,,屌佢老母..
返黎拓咩!!!搞到夜晚我又要去食飯..唔制牙!!
天黑的時候 我又想起那首歌 突然期待 下起安靜的雨!!!*
