仲差兩個鍾就星期一啦...
有d唔捨得
仲差幾個星期就要考小 考啦...
我e 家對中文ga 奪命四式同phy d 問答題有後遺症
不過我已經好努力咁去理解同問同學
真係好多謝ar sue may may 仲有winnie!!!!
佢地肯犧牲小息ga 時間比我!!!好感謝佢地ar><
不過班男仔..好似有d問題..問親佢地都話唔識...真係「謙」
陳sir 話我地果年ga 會考eng 好大可能出eco
因為e 家 全球增溫...
死啦...聽日要present visit d 野....同埋sba ga discussion
好緊張ar...一下唔掂就死人啦><
|