| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 5 日 星期日  |
| o左lo__''' ' ' ,,, |
分類: 未分類 |
中午出到去冇人lo))
之後丫穎黎左__[[[
跟住上東安搵佢地lo**
又搵唔到wo==>>
跟住就去搵曉華lo;;;
搵完就返大長江lu...__
佢地係晒度wo!!
之後番薯叫我過去同佢傾(((
講佢都唔聽既@@
傾咩姐>>>???
之後佢搵飛龍過黎打健昌lo++
之後又打多次'''' ..
今次4個人打lo##
佢重要講多句話如果你再搞佩文既話你個仚家產死梗咁講lo>>>>>>
我o撚左lo@@
night飲完茶茶返學lu*
放學就周圍去lo___[[[[
10點幾就返home lu...****

|
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
| o左>>> |
分類: 未分類 |
今日一早諗住登山既__'''
點知又落雨wo++
咪冇去lo((((
之後去左食早餐**
跟住咪周圍去lo^^
去晒成個ep咁濟lo%%
中午去左溜冰wo//
好冇奈lo!!
曉華唔見左條鎖匙((((
原來曉東o令左~
night去左大長江lo----
番薯又係咁攬9我wo'''''
之後叫紅褲仔扮我條仔====
之後比番薯好似審犯咁撚樣lo:::
之後咪走撚左冇理佢地lo>>>>
10點幾就走lu~~
 |
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
| 冇奈!! |
分類: 未分類 |
今日night去左打波丫____'''''
跟住去左茶茶)))..
之後冇lala有個叫番薯既人溝我lo////>>//
瓜子表哥好乞人憎丫;;;"'
唉++**

|
2006 年 3 月 2 日 星期四  |
| 傻左,,,>> |
分類: 未分類 |
今日一早同中午(((=都冇野發生lo(((++
night返學笑到放學lo****
但係唔知笑咩lo'''''
放左學就去左東安lu!!!
見到健華佢地wo[[[
跟住就去左茶茶lu,, _
之後送曉華返HOME/*-/*
跟住返home lu)%*%()*
 |
2006 年 3 月 1 日 星期三  |
| 今日好白痴丫'''' |
分類: 未分類 |
今日一早行去,,,搵哥仔果陣=>
麗君冇''>>lala嗌我lo----**
問我洗唔洗))))載我返##
我咪話**唔洗lo]]]]
中午活動___玩到勁癲lo;;;\\\
night照:'''返學lo[[[///
 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23 | »
|