點解我一直都覺我某某人好似想避開我咁既/__\''
超唔開心囉/__\''
點解會咁架T^T
有冇人可以話我知牙!?
我好掛住同埋擔心你牙,,靚女......''
你點都好na,,可唔可以比個sms或者一個電話我牙!?
唔通你真系想我擔心死你咩!?
今日我又系好悶咁過左佢._______.''
但系我今日就系咁拉小提琴..............''
我而家識拉好多歌=]`
生日快樂,,CANON,,紅日,,電燈膽,,小蜜蜂,,小星星~~~
唔講住lu-3-''
我而家要去做功課先,,
有緣再講na=]`
我試緊野,,呢個唔洗睇滴=]`