| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 10 日 星期日  |
| 競步日:D |
分類: 未分類 |
今日好早起左身la...
因為我好耐冇見這位親愛的了

好耐冇見大家la...
好哂lor,,
又累又餓..
等左好耐方生泥la..
競步:D
等頒獎個時,,
冇laa有人示威lor..
仲要衝上台lor,,,
赫死..
勁驚佢..
方生好冷靜喔..
又係ga..
人地衝住鄭汝華而泥ga..
之後影合照..
仲要畀方力申寸lor...
叫佢剪下D陰姐..
又話,,你d陰夠長lor...你都要剪@@
激死了..

影第一張..唔係好靚..
方生話影過la...
我鐘意第二張呀..
可惜我訓左..
可能我太累la,,,

多謝你呀..
今日幫我簽左禁多個名..
又寫DEAR CHRISTY LA
I LIKe IT:D thxxx ar:)
最後送佢走lo:(

佢走我都走lo..
最後番mage box食野..
我的早餐加lunch...
食完番屋k lo.....
|
|