| 2007-10-03 |
HAPPY BIRTHDAY
THANK YOU ALL OF YOU
劉喱:
你一定會比$$我
多謝....同埋
謝師宴係係7月...
|
| 2007-10-03 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Joyce 於 2007-10-05 05:16 PM 發表:
成班pk黎架 你地咁講姐係嗌佢減姐 我信你朱芬 不過係都唔好減比佢地睇姐
|
網主回覆
唔得呀
一定要呀 Posted at 2007-10-06 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
喱 於 2007-10-04 12:43 AM 發表:
|
網主回覆
你睇住黎啦! Posted at 2007-10-06 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你唔好後悔!! Posted at 2007-10-06 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|