wa~今日勁大雨........@@
成條街好似水浸咁樣..........wow
今日又一早出左去搵學校.....(=.=又要搵)
今日1變3....黃變黑.....(真係5顏6色)
大雨到差d返唔到屋企..........好彩返到^W^
最後加返d生日精華
有錢收..有收入 睇下有幾錢...透視眼@@
蛋糕大頭相 我好黑=3=
許願,,cut蛋糕^^