| «‹ June 2011 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
昨天去了自來水公司  |
分類: 未分類 |
我昨天去自來水時 見到梁潔佢地 但佢地一個二個都唔so我... 但係對我d食物有興趣 我都唔happy 一個二個靜係色食 T^T我好傷心呀
|
究竟紀xx有咩好呀???  |
分類: 未分類 |
我昨天同梁潔一齊走 跟住見到紀xx,我同梁潔一路話 雞莉究竟like佢边点 跟住我同梁潔一直說他ga 唔好ga野,我地說不出他任何好野 呵,我同梁潔一直說壞話, 佢見到我同梁潔一直咬耳仔, 佢忍唔住望左過我地哥边 仲知就唔知佢边点好la |
我屋企人居然來探我喎!!!  |
分類: 未分類 |
我d屋企人今日來探我, 我突然覺得好幸福呀!!! 佢地仲備左30蚊我喎... 仲備左我6個杯x 仲係豬骨味喎 仲有幾件3庫鞋襪... d人話人我又入野食, 超無奈...不過我覺得好幸福 唔打la!!!886 |
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
2010-02-22  |
分類: 未分類 |
其實宿舍都唔係想像中敢差!!! 其實係宿舍仲有電腦用, 而且仲可以打電話備屋企人, 生活都幾好,張床幾軟架!!! 梁潔仲話想同我一齊來宿舍喎, 佢一定係食錯藥定la!!! 好la,唔打la,我要退機部其他人. 如果唔係,我有三日冇得用電喎!!! 好啦!!!886!!! |
你地有冇人性呀???  |
分類: 未分類 |
叫你地唔好叫我請你地食野... 你地又話唔好又話5 明... 敢我點算呀??? 你地備d人性好唔好??? 問你地好唔好呀??? 
|
|