今日好趕咁出門口....不過都係6:45AM返到.....
今日係李淑儀牧師HOLD晨更....好精彩....我記得其中有句禱文"今日犯錯既罪...唔好帶到明天...唔好讓自己為明天留下任何黑暗!!"實在太正.....因為今早有犯錯......>0<
唉...今日重要返學....好鬼悶...D同學仔唔係玩NDS就係PSP都唔係好明有咩好玩....原來我以為今日我要出餐樓...點知我又係做廚...救命....成鬼日都係做廚....好鬼黑....重要做甜品....E......
下午同煒禱去食飯....好開心....好多分享....傾傾下講到德蘭修女...好正....事奉既心態....你就如大海既一滴水....如果大海無左你LEE一滴水...咁佢就唔係一個完整大海....>0<.....(精彩x10)!!!!!!
之後一齊去太子行基道....基道出左D野好鬼正.....必理痛變必顧你....哈哈...笑死....正正正
聽日要加油...搵多D新人!!!!
|