岩岩發現.. 個磅有問題!!
岩岩上去磅. 143. 之後再磅145. 之後又再磅146. 再試一次139. 等一陣再磅144
kai q 左???
明天再試一次唔用電子!!
開始覺得幾好味了~~
要倣返運動~~ 要快q d!! haaa
肥婆yman 生日快樂!!
愈來愈肥
今天沒飲到.
同事帶我去和民食晚飯.
好平.,. 因為佢有一張減100蚊的Q PON..
YOYO !
其實有一個日記,
無人知都幾好丫~
..................
晚上偷吃了一包太平餅..
STILL ok 難飲.
原來我同事都似緊朱古力加曲奇,,
佢今日想俾D我試 =_=''
但佢唔係用黎減肥. 唔知食黎做咩.