咳咳咳,,遲撚早咳死,,
媽的,,本來星6諗住同阿文出去買衫,,= =,,f**k,,一早起身就咳,,
咳到今日都未好,,唉= =唯有留係屋企又對住部電腦,,
好悶,,呢排練番CS,,又鑽研AMXX LU= =,,
氣管有問題-_-",, 遲撚早咳到成條氣管連肺甩出黎都似
而家變番細個咁-_-""" 體弱多病,,damnit !
唔想再番舊時o個間勁熱既醫院-_-,,d床鋪又硬,,