今日都係普通~
I.H.有Quiz咁 lor~
食飯lor之後~
但食完飯之後~
氣氛立刻180度轉變~
因為跟學校出去睇劇~
lee段時段其實都冇乜野~
悶悶地咁la--
但坐車返去ge時候.....戲玉泥la
我地有兩個同學,大家都知佢地係情侶~
咁大家就坐到最後la~
屈佢地兩個坐埋一齊~
我地提出要佢地拖手~
佢地就做LA~
跟住要佢地同對方講「我愛你,xxx」5次
越泥越大聲添~
差d連車頭都聽到~
after,我地又提出佢地對對方做/叫出「抱,咀,掉,打(飛機)」~
好似向到玩新娘,新郎咁~(佢地差唔多成程都拖住手)
玩完好似覺得自己睇完場三級咁~
唔知轉係我同你,會係點呢??
(cupy by chris wong,thx!) |