嗚嗚!!!金日超黑仔牙!!!
黑仔1:上穿珠仔班o個陣太早就穿完喇!!!冇得走!!!!!!
黑仔2:要幫o的唔系穿得好好o個o的人穿!!!
黑仔3:因為要幫人搞到介親手!!!!
你地話喇?!係咪好黑仔先??
仲要牙金堂穿埋o的bb仔野喎!!係o的咩??
咪就系手鏈囉!!!
總之就超死喇!!!
講番噚日o的HaPpY野牙!!
噚日牙珊姐(你地唔識)黎o左牙~
超HaPpY牙!!!!
佢叫我去xanga到整blog喎!!
跟住又覺得Ok好喇!!
咪去牙貓(貓貓糖)個blog到留cm叫佢去xanga到整囉!
點知o個個blog系英文不得只!!
仲要個低冇得用相牙!!!
畀珊姐玩我tim~
so我想同牙貓say{sor}!!!
唉!
佢仲系我間BeDrOoM搞搞震牙~
牙!!!仲有牙!!!
諗起珊姐系xanga教我用閃字喎!
咪系呢到整!!
睇下Ok唔Ok囉~
嘎!
真系得個啵~
超正牙!!!!!
嘻嘻^^
呢個系我整既第5個blog~都系最後1個~
直到永遠永遠!!
希望唔會再得罪人喇!!!!
by烏wing
|