|
2007-10-21 唷唷!!"' 成2個星期無打日記天..xP""
算吧...打5打都無咩人睇...嘿xD...]] ]
最後一年玩下啦啦隊先'''嘿...好努力咁學緊...>\/<"中5後會點好呢...我只係想半工讀...做我中意做緊野...
我呀媽前幾日同我講...佢返工個到有個呀姐...有好介紹,,係做文員...一個月..{生手}都有成8~9000$...
5係{生手}既,最高都有2萬$左右'''唉...-3-'''媽說''中5後...去做下啦...但我不想做文員{玩具},,,=/\=''如果係做1,2年都可以既..我諗...但1,2年後做咩呀!?'' 聽講係返9am~6pm...咁如果係既...我又想讀我想讀既野...咁咪要咁夜校!"
咁咪好辛苦...T^T" 點做好呀!?唉...過下過下就2個月啦...econ D書又教得好快...D測驗係咁黎!"
ACC -口-''唉...上堂呆下呆下...佢講緊咩!?5知...唉...我9月頭..8月尾就講要去補習...呵...到10月中啦...佢好似無左E件C 咁...一咪係咁話我...啦啦隊都話我...你玩啦啦隊都得...但如果整你既成績5好,,,咁就無得講啦...=3=''
練緊個時就係咁打黎係咁打...又係咁話我5聽...練到5:30...我又5可以遲返屋企,,佢又係咁打黎...
我都要補課架...4:30先補完...只係練得一個中...得返半個月...你又係咁話我...唉...!"好討厭每一次放假...
不喜歡放假的日子!"放假的日子,,我都只有家...有時就好似e兩日咁係家中...[[[無人]]]]...只得我一個...感到好無聊...有誰可以倍我!?'''有誰!?'''好討厭靜靜的,好討厭只得我自己一個人有家...可以比我出街行行吧!?'''但又有誰可倍我行行!?'''又可以行邊到!?'''
我身邊全都是死物!?''很冷清很冷靜!!!!!!聽歌開到大大聲...=3='''是沒有用...唉!"
好想有人黎倍我...同我玩...同我傾計!"點解我會咁中意傾電話...可能就係咁解...-口-'''
我地要+油,,{馬}第一..{朱}第二..{我}第三..{鏗}第4...2男2女!"
好記得上年...=3=本身第一既...我跑第4棒{其他都係男仔}...係我一個女仔...=3=攞都係攞個第4...唉!?"
天氣冷左了...-口-''
{''愛情就像美麗的__[鮮花]一樣||\\//日子過後鮮花變成乾花﹏失去了繽紛的顏色 }''
*___ 你一個承諾={等於}=你給了我一個夢想"||\\
你追求她的時候,幸福彷彿就在前面!!"得到了,幸福卻無聲地退到身後]]
|