^W^"
嘿嘿!!"
今日係老豆生日呀可!!"
唔係睇呀pUnPuN個日記先記得!!
-W-"E個囡囡都唔要得啦..嘿嘿!
係到同老豆講一聲:
生日快樂!
___________________________________________________
我整架!"
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug053197.gif
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug006820.gif
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug098adf.gif
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug064b82.gif
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug02fb1f.gif
http://xs107.xs.to/xs107/06396/ug02d6ce.gif
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]