個鐘嘉誠同曾柏均都kai 架
日日返黎就抄我份功課!fuck!@!#$%&^*&#%^$@$^%@$$@$***%$%@*_!#%^$
都on9架
but今日視藝堂好好玩,整個攤位。
今日好多功課,help!!!!!!
都係戚主任la!!!!比咁多功課
今日去家長會攞成績表,王主任話我知我攞第一名!!!!!!
好happy!!!