@_@
chukkwan2009
暱稱: ~笨.......蛋~ @_@
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-10-20
2010-10-30
2010-10-29
2010-08-07
2010-08-06
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Pigbebe=] (Smile520_pig)
。美珍。 (Millie_Mi)
小肥 (martinyip123)
*'尛 +十媆 ... (liusimsan)
♥`y0y0_Babii<3 (candy941225)
YAOI- FA (FA_SN)
小野蠻_傻欣 (c618893)
強生•Baby (a540413738)
'''yyy→_→ (loveYYY)
~//er兒♀♪傻豬☆ (candy21520)
bY_.K (arrsiibest)
Blalala (Blalalala)
`Babibuu-Mi♥ (crystal968)
'';;'';' 嫻 ... (coxd)
穗w (SUI9999)
◆CeLinEζ嵐♀ (Nambe_IceReK)
ling><ling (kaling1475)
Ada (ada_kong)
影.子 (darwin402)
- 瘋︴…De!t... (jackymmm)
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

本來今日要合唱團

好彩取消咗姐

我先可以同我honey放學姐

今日我地放咗學

去咗買珍珠奶茶

鄧綺x 要拎返屋企桔太陽

唔知佢桔成點呢

一陣睇吓佢個blog先

過多一日就到陸運會la

唔知會唔會好似miss講咁

會咁凍

聽日應該唔會同鄧放學la

T_T

超多功課未做呀

唔打啦

 






訪客留言 (返回 chukkwan2009 的日誌)


HB 於 2010-01-25 07:10 PM 發表:
好悶....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
~麗澤~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 595
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed