超耐超耐冇打過blog
耐到連自己都唔記得
唉...
去完一個超無聊ge動漫
同鄧綺嫦...李+恩行咗一個鐘左右就走咗
之後去咗信和到行
再去鄧綺嫦屋企
李+ 恩正白痴
笑到我地肚痛
仲同佢影咗好多鬼相
個日真係超好笑
好笑 x1000000000 哈哈...
係唔係一隻好靚ge鬼呢??
超索呀!!@_@
好緊張呀!
仲有三日就知自己入咩班
緊張 x10000000...................
唔知會同邊d人一班呢??