今日訓到8點半起身!
客死我la!
因為我今日要番學,仲以為遲到tim!
點g無啦啦話打8號風球!<---5開心!@@"
次次打風刀係放緊假果陣打,頂肺!
好悶呀,留係屋企……
今日心情勁差,係錦先,閉!=】
今日超「囧」呀……
等我講下點解喇!
首先,今日晨咁早比老豆叫佐起身,
去換回鄕證wo!<-過佐期呀麻!
超……其實我換5換刀得嘅,我刀5返大6架喇!〞xDDD……
換張咁嘅證,要到晏就12點幾先整完!<-朝早8點-晏就12點,刀5g咩證黎!-.-”
係果到超悶,好彩我拎佐部PSP去陪我,醒呢!?
最後換完證,就由北角行去銅鑼灣,之後同屋企人行佐陣街,
行街果陣tg打比我,我就同佢傾佐陣計,之後就收佐......(閱讀全文)
呢排都冇咩打blog,大家有冇掛住我呀!?
我諗都冇!-.-”
無奈一\/一| | |………
唉,打住咁多先!
閉!
情場如戰場,要愛就要搶!
今日刀幾無聊,晨早就陪我細佬去睇牙保……
之後刀冇咩野做,諗住去街,但又冇人陪……
之後下就係屋企做佐兩粒鐘暑期作業,
之後做到好攰,就拎部手雞係張牀到聽歌,
點知聽聽下就係張牀到訓着佐……
醒番果陣刀6點幾lu!
打住咁多先!你地記得留CM呀!
情場如戰場,要愛就要搶