幾日冇打日記喇...原因係咁??咪RF囉=.=搞到日夜顛倒啦..蕉蕉7點先訓=.=訓一陣..又起身榑..
哩幾日冇出過街..留係屋企..可能,..天氣太熱...ccc
哩排都係冇野做..icq..聽歌..打下字...電話響..
日子一日一日咁過..時間真係可以沖走我咁制-^-由佢
但我發覺..哩排發夢多@@ 發左好多自己估唔到既野@@當中仲有d唔應該發生既事=.=
哈哈....
神呀!!!!!!!!救救我吧! 打住咁多先~~