琴日起身=.=刷牙洗面,我家姐就請我去食X王之王-.-(唔記得點打)
落緊雨...跟住我自己先回家=.=
返到屋企..RF=.=VBBV
到左6點..版門店..我媽又最後唔去...
我家姐:還掂多左3位,叫埋她啦,叫你班FD啦,咩都好=.=
最後推晒左><..
琴晚1點多@@"我自己都驚訝,,由佢=.=