發呆中~打下字先=.=哩排每日訓得3-4個鍾@@
訓=浪費時間~哈哈~~~好悶~~時間過得真快..
好僧落雨-'-..吼..好想快一點看見她@.@
由佢~~!!!!!!!!
RF!!!30LV啦!!!!不過未夠錢買機甲/.\
明天發生咩事,係冇人知,\ O /.....
珍惜眼前東西,這秒還有?下秒也可能沒有?/
=.=唔Q打,都係ZZZZZZZZZZZZ
等待_