琴日再一次入天水圍..WAKAKAK
去肥虫屋企賭錢\____/.....
我地可以7個人輸比一個女子\"/可惡.....忽
賭左成晚..7點中閃水去左食野..跟住返屋企...
沖埋涼..砌車仔@O@
砌極都出現小問題=.=...唉=.=
哈~~