好耐未打過日記..加因我懶...哈~
哩排唔知點解諗左好多野@.@搞到好煩丫!
有冇人救到我!!!!...哩幾日都係RF前RF後~~
已經想死了=O=
同南果d打完機-.-到現在仲未訓仲RF緊=.=
不過打埋哩個日記訓lu=.=
好無奈..!!!...!!.........!!!!!!.........!!!!!!!
shit!!!!!!!!]
點算!!!!!!!!!!!!!!!!有冇人幫到我?!!/.\