琴日入左天水圍...入左銀座=.=等聰哥@o@
跟住比我見到班死PK~"~吹左兩咀..聰哥黎左=.=咬支煙就上左紅樹林~ccc
up完一大輛廢話就閃左..鳩行左一陣..去左阿奶到..-.-呼~
計劃緊找咩工@o@笑爆=.......=..正一pk奶~wakaka
唉~時間過得凸別慢=.=~頂=.=