冇野做= =打下日記先@@vvvvv
今日訓晏就教..發左個奇怪既夢@__@"唉
!@#$%^&*(),!#$#$%$%$^
起左時8點lu=.=pm!一起身-.-就食飯
玩電腦...icq..聽下歌仔 ,上下網子,打下機仔,一.一
跟住睇到之前d同學d相一.一個個變晒老餅...= ="!
哈哈~跟住@_@搵到張f1 果d相-.-睇完好無奈...........-.-由佢lu--
ps:肥瓜見字,add me 吹水,忽u