返工...返全灣呢~_~...新開張堅辛苦=.=
但比我捱個左了...聰返左2日唔返喇..到軒哥加入@@'''
今日舒服左好多了=.=冇炒得咁勁
經利:仲有冇fd來做丫~見習都請~丫
做個哇行仲好添丫...努力